Slappaslappaslappaslappaslappaslappaslappaslappaslappaslappa!!!!

Långkalsongerna är på, raggsockorna likaså. Vet ni vad det betyder? JO det är söndag :) Ska inte lämna min plats jag intagit framför TV/datorn. Det vankas fotboll och FM hela dagen för det är sånt man gör på söndagar!

Skulle sätta mig och söka till högskolor innan. Förra veckan när jag kollade stod det att ansökningstiden öppnade den 15:e mars. Men nu när jag loggade in och skulle börja välja så var det framflyttat till den 16:e. Fan så irriterande när dom inte kan bestämma sig. Ville ju få det fixat.

Måste även ringa motorklubben och kolla upp när det är någon utbildning för mig så jag kan få min rallylicens. Oscar har ju redan fixat sin så jag måste få det ordnat inom en snar framtid kan man säga :P Ryktas om att det är en utbildning nästa söndag i Vetlanda. Frågan är ju om jag orkar att ta mig till Vetlanda nästa söndag, vet ju hur seg man brukar vara efter en heldag i Uppsala.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Åh vad spännande, mkt att välja på. Jadu,det var könlösa klubben det där, helt åt helsike om du frågar mig, tänk vad en del förstör sig.

2009-03-15 @ 17:27:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0