Skynda skynda! Inget e omöjlit!

Första mars idag ju! Det betyder Vasaloppet. Klev upp 07:30 idag för att kolla på starten med Mor o Far. Men jag kan ha råkat somna ett par timmar emellan, för nu när jag tittade så hade dom bara någon mil kvar :P Men det var skönt att sova lite så jag klagar inte faktiskt.

Som sagt, söndag idag. Min favorit dag, så idag blir det bara att slappa hela dagen, kanske kolla lite fotboll i eftermiddag när vasaloppet är slut, läsa lite i RAF-boken kanske? Har bara ett par 100 sidor kvar i den nu, otroligt intressant faktiskt.

Kanske blir att åka till Emli ikväll om hon inte ska vara vovve-vakt. Snackade om att kolla på Beck ikväll så vi får väl se. I värsta fall betyder ju det att jag måste klä på mig, vilket jag är lite emot på söndagar. Då ska det vara långkalsonger, raggsockar och t-shirt :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Hej, japp jag hatar MTX och jag ska faktiskt träffa Sören på fredag, få se vad han säger du om allting...Just nu hatar jag sjukdomar.



Jag känner en del från UIK pga min kompis kärlek och då blir det spännande att heja och facit blev ju bra, 2, 17 och 28;e plats.

2009-03-01 @ 17:20:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

oj det var faktiskt lite ambitiöst..jag hade inte ens en blekaste oma att vasaloppet gick idag..haha

2009-03-01 @ 17:34:28
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: E

Japp, säga vad man vill om Sören, men han är en förbannat bra läkare och han vet ju allt om mig och utveckligen...



Ja, han jobbar ju för försvaret där ju. Dan som kom 17:e kallas förövrigt för spy-Dan efter en midsommarfest 07....;-D Det är det enda jag tänker på då jag ser honom, helt sjukt eg.

2009-03-01 @ 18:45:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-01 @ 18:48:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0