Sent inatt igen!

Jag måste fan ha ngt fel. Ja förutom mina olika bokstavskombinationer ;) haha! Nää men allvarligt, jag kan inte sova längre. Det senaste dygnet har jag sovit 2h och jag är inte trött. Hur fan kommer det sig? Nåja, kroppen somnar väl när den är nanig antar jag.

Har hängt med Bobo och Jocke ikväll. Det var riktigt roligt. Dom två tillsammans blir en dööödlig kombination. Spelar nog ingen roll om vi blir 40 år så kommer vi ha lika roligt tsm :P

Kvällen började med Yatzy-lir. Jag, Jocke, Bobo, Morsan och Farsan spelade. Vi behöver inte nämna vem som vann eller vem som kom sist. Nu lämnar vi den delen av kvällen.

Givetvis blev det ju film med. Idag stod Röde Baronen på schemat, hade bara hört gott om den filmen men jag blev grymt besviken, den var totalt värdelös faktiskt. Såg inte många minuter utan vi tjötade oavbrutet istället.

Imorgon är det ju Ishockey igen, på femman denna gången och jag kommer sitta klistrad framför TV:n. Problemet är att vår familj är bortbjudna imorgon klockan 18. Det betyder att det är en period kvar när vi måste vara hos familjen Libb. Men det är inte det största problemet, det är att familjen Libb är hängivna AIK-anhängare. Hur i helvete ska jag få tillåtelse att kolla på sista perioden?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0