Sadistfiddelino

Idag kommer sadisten inom mig fram. Lillebror ska till tatueraren idag och få sin tatuering på vaden. Jag ska ladda kameran så jag kan fånga hans lidande på bild! Kommer bli grymt :D

Som en snäll storebror så har jag ju lovat att följa med och se honom lida. Det gör jag så gärna sååå :)

Ska åka in och hämta honom efter skolan, sen ska vi käka lite så att han är riktigt redo för nålen. Ska bli intressant att se skräcken hos honom.

Ska se om jag hinner köpa Suddovich's födelsedagspresent idag med. Hon blir ju stor imorgon. Just det ja, Martin fyller ju imorgon också. Har inte riktigt koll på hur gammal han blir, men jag gissar på 30+++++ ;P

Nu ska jag kolla klart på hem till gården, det är riktigt spännande nu när dom har gripit hela familjen Dingle för mordet på Alice...

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0