Riktigt heligt jävla bitter, sur, förbannad.

Ja kalla det vad ni vill men arg är jag. Först blir resan till Egypten inställd. Sen nu kommer nästa jävla motgång, det var ju tänkt att vi skulle börja åka Rally. Men nu visar det sig att han som ska köra inte ska hålla på med det längre. Huxflux har han kommit på att det är för dyrt. No shit att Rally kostar pengar?

Det är inte det som gör mig arg. Kan förstå att det är dyrt osv. MEN han kom på detta efter att jag anmält mig till licens-kursen som är på Söndag vilket kommer bli totalt onödig. Med andra ord slänger jag 500 spänn i sjön. Hade han bara sagt ngt för tre-fyra dagar sedan så hade jag ju aldrig anmält mig. Men nu eftersom anmälan är bindande så kommer jag få betala för skiten.

Blir inte resan till Uppsala bra imorgon då vet ifan vad jag gör. Jag behöver bra just nu. I massor.....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: e

Näe, fy fasiken-jag hade blivit så arg. Ruttet gjort faktiskt,det där kommer man ju bara inte på...

2009-03-21 @ 12:20:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0