Pissed off!!!

Jag är heligt råförbannad just nu. Företaget vi beställde våra flaggor av lovade att leveranstiden skulle vara 1-3 dagar! Då tänkte ju vi att det är ju lugnt när vi beställde flaggorna förra TORSDAGEN! Tror ni att jag har sett några flaggor än? NEJ. Idag mejlade jag företaget och frågade vart våra flaggor är någonstans. Då får jag ett mejl tillbaka där det står, vi skickar flaggorna idag. Tack för er beställning. Va i helvete? Dom kommer ju inte hinna fram till Lördag. Gör dom det är det ett under.

Jag lovar att om flaggorna inte är här på Fredag så ska jag inte betala ett öre för dom där jävla flaggorna. Har man en utlovad leverans tid på 1-3 dagar då ska man fan i mig följa det också!

Förbannade idioter.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0