No turning back.

Nu är det gjort, ingen återvändo nu. Ansökningstiden till landets högskolor öppnade idag och jag loggade in direkt för att få det gjort.


Skolorna jag valde var:

Jönköping

Växjö

Linköping

Umeå

Jag hoppas hoppas hoppas verkligen jag kommer in i Jkpg. Jag är inte sugen på att flytta en jävla massa mil till en okänd plats. Men men, är man tvungen så är man. Måste jag då välja så hoppas jag på Växjö :)

Nu ska jag dra o vara lite nyttig hos Elit-Göran.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: e

Jag hoppas på JKPG HLK är bra och vem vet,du kanske få mig som föreläsare då också ;-D Spännande värre!

2009-03-16 @ 20:45:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0