Nää men så roligt....

Största problemet just nu är att jag kan verkligen INTE somna på nätterna. Inatt var jag vaken när resten av familjen gick upp och åt frukost vid 06. Fan det här håller inte, jag är så sjukt trött nu att jag ser dubbelt. Men det är ju inte nu jag ska vara trött. Det är ju på natten!!!! fan jag blir galen.

Hade ytterligare något smart att skriva inatt när jag låg och klurade men precis som igår så var det putsväck nu när jag skulle skriva lite här. Fan inte mycket innehåll i bloggen just nu.

Hoppas på att det blir bio ikväll med Bobo. Tänkte jag skulle kolla runt om det är någon mer som ska med men ja, ni vet ju hur det gick sist....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0