Mot Sherwoodskooooogeeeeen!

Klockan är 02:39. Jag har försökt sova i några timmar nu men jag gav upp. Om en timme ringer klockan nere hos bobo. Han ligger nog och snarkar i våra soffa i detta nu. Det är sisådär 2 timmar kvar tills IFK-Bussen lämnar Nässjö och jag hoppar verkligen att detta ska bli en grymt bra dag! Med mycket publik en hel del fina mål, finter, tacklingar ja allt vad två sm-finaler ska innehålla!

Så första matchen är vid 11:45. Då är det dags för IFK Nässjö-AIK. Har ni SVT24 så tycker jag ni ska slå på den då :)

Sen tror jag nästa match börjar 13:45. Då är det Edsbyns IF-Västerås SK. Helt klart en grymt bra match.


Så SNÄLLA vädergudar, låt solen skina! Håll snö, regn och all annan jävlighet borta, snäääälla :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: e

Fast idag så borde det vara strålande väder ;-D Heja heja heja heja

2009-03-21 @ 12:19:50
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0