Mot Karlstad!

HV gjorde det!!! Dom lyckades ta sig till final iår igen, hur grymt är inte det då? Eftersom jag kom hem nu runt 12-slaget så har den största glädjen lagt sig men det känns förbannat skönt att HV lyckades knäppa alla "experter" på näsan och visa att dom är minst lika bra som förra året.

Men tyvärr får dom ju möta Färjestad nu, jag haaatar Färjestad. Jag hatar särskilt när dom vinner matcher och titlar, så snälla HV vinn över dom där katiga jävla värmlänningarna.

Går allt väl så lutar det åt en liten roadtrip till Karlstad nästa Fredag med Anton, Bagarn och Emli :) Kommer bli feeeett :D

Annars har kvällen tillbringats i Emli's lägenhet, vi har halv sovit, sen släckte vi lampor och kollade när Nässjö Stad släckte lampor också. Sen handlade vi lite käk och gick hem igen. Det var ungefär då som hennes hund mitzi bestämde sig för att avliva mitt öga. Allergin just nu är inte nådig och det ser ut som om jag åkt på ordentligt med stryk. Skrämde nästan slag på Anton när jag gick o hälsade på honom på hans arbete nu innan jag åkte hem.

Så nu ska jag badda ögat med lite vatten och krypa ner i bingen och njuta av att HV är i final, men som sagt. Det är långt kvar till Guldet.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Eve också ju! du glömde eve!

2009-03-29 @ 11:32:20
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0