Mars mars måne...

Shit redan Måndag igen? Helt sjukt att det redan är Mars. Kan inte förstå vart tiden tar vägen faktiskt. Men samtidigt är det skönt att det går mot varmare tider. Denna månaden är det två stora grejer som står på schemat. Nämligen att söka till högskolor och åka till Uppsala för att kolla på Bandy-finalen :) Ska försöka plöja igenom ett par av böckerna som jag köpte på rean med. Har kommit fram till att ju äldre man blir så uppskattar man mer o mer att läsa, det är otroligt avkopplande.

Har kollat lite mer charter-resor, hittade en riktigt schysst resa till Mallorca igår. Får ta det med Emli ngn dag och se vad hon säger, det är ingen brådska. Jag vet bara att jag SKA åka ngnstans i vår behovet av att komma bort är stort.

Idag står det bara lite träning på schemat, det kan bli trevligt faktiskt. Bara inte den galna Italienaren är där, han är verkligen inte klok i huvudet. Sist så förklarade han för mig vad Milans klubbdirektörers familjer hette och vad dom hade för hundar. Han är otäck....

Nu blir det, just det!!! HEM TILL GÅRDEN :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: jossan

haha, allvarligt, 14?!

2009-03-02 @ 13:42:56
URL: http://inspiredogme.blogspot.com
Postat av: jossan

hahaha, jaa. samma klass som mig då. läste ithailandet och fyra dagar när jag hade kommit hem ;d

2009-03-02 @ 14:17:08
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0