Leka jobbig storebror!

Lillebror är hemma idag och simulerar sjukdom. Eller ja, han säger att han är sjuk men han ser inte så jäkla sjuk ut. Så jag har ett uppdrag idag. Jag ska reta gallfeber på honom hela tiden. Än så länge tycker jag att jag har lyckats ganska bra!

Oj, han kanske är lite sjuk ändå. Nu gick han och la sig i sängen och klockan är bara 12. Ska iväg till stan om en timme och motionera en liten stund. Ska bli skönt att hoppa upp på träningscykeln och trampa loss :)

När jag ändå är i stan ska jag passa på att kolla på vår IFK-banderoll som sitter på stadshuset. Tycker det är lite status när kommunen lånar VÅR banderoll för att sätta upp så hela stan ser :) Även om kommunen tog åt sig äran i tidningen så spelar det ingen roll för det är ändå vår banderoll och jag hoppas att folk får veta det ändå :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0