Långsamt

Den här veckan verkar aldrig vilja ta slut. Dagarna går så otroligt långsamt och det spelar ingen roll vad jag gör så känns det som om klockan står stilla.

Idag har jag tex varit ute och gått, läst om Mao och kollat på Hem till gården. Visst är mitt liv innehållsrikt? Ge mig höst och plugg NU!

Martin skulle kommit och fikat innan, men  medans jag väntade på honom så somnade jag ju givetvis och vaknade vid 18, fortfarande ingen Martin så han glömde visst bort det.

Lillebror och jag hade planer på att åka till Jkpg ikväll och kolla på Män som hatar kvinnor, men vi gav upp det eftersom det skulle bli för sent för lillebror :P Han hade aldrig kommit upp imorgon bitti om vi hade varit på bio till ett inatt :P

Om man skulle fortsätta vara bitter i soffan med Mao boken? Det är ett alternatvi iaf.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mao som i monoaminoxidas?

2009-03-04 @ 19:57:57
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0