Kryp din jävel, KRYP!

I bussen upp till Uppsala i Lördags så sa Bobo så här.

- Vinner IFK Nässjö guld så ska jag krypa runt studenternas!

Aldrig att du gör sa jag. Men han lovade dyrt och heligt att han skulle göra det. Två sekunder efter att IFK avgjort vände jag mig mot Bobo och skrek, KRYP DIN JÄVEL, KRYP!!!

Ännu har jag inte sett Herr Alm på knä men jag kan tänka mig att han kommer infria sitt löfte men att det blir runt Skogsvallen istället. För krypa ska han fan i mig göra :P

Imorgon ska jag med lillebror till Tatueraren och kolla på teckensnitt till hans tatuering. Tror jag ska kolla på tider till mig själv med, är rätt sugen på en tatuering. Frågan är ju hur ont de gör. Emelie hade tydligen gjort en idag utan att berätta och hon tyckte att det gjorde rätt jävla ont :P hehe

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0