Komma bort!

Nu har jag suttit hemma såhär i snart ett år. Jag vill verkligen inte sitta hemma mer. Jag vill göra något, vad som helst egentligen. Jobba? Visst om det hade gått så hade jag inte tvekat en sekund. Men det jag verkligen vill göra nu är att resa.

Spelar ingen roll vart. Bara att lämna Sverige för en vecka eller två. Gärna lite värme, eller varför inte en vecka i London och bara glida runt på gatorna och leka lite upptäcksfärd. Ivan och hans klass drar till London imorgon, ni har ingen aning om hur avundsjuk jag är! Jag vill också åka med!

Jävla skitliv man lever. TA MIG HÄRIFRÅN!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: japanesen

du behöver inte bli så upprörd över "oväntat håll" det var ju för att jag inte hade räknat med dig men så kom du som en räddande ängel... därav oväntat håll :P



Och förresten, min mormor läser min blogg F U är kanske inte att rekommendera... hon är inte född igår precis... vet att du inte bryr dig, men jag gör. :)

2009-03-10 @ 13:42:45
Postat av: E

Hur går det med resan då? ;-) jag förstår dig att du längtar och våndas, klart man vill se nytt. Kämpa på.

2009-03-10 @ 19:03:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: sudi

jag ställer på london! om du pröjsar vill säga. + pluggar ikapp mig när vi kommer hem igen ;)

2009-03-10 @ 20:48:40
Postat av: Anonym

fast helst av allt skulle jag vilja åka till valencia, så dit kan vi åka istället, men då måste amanda få följa med också :D

2009-03-10 @ 20:54:22
Postat av: Ema

Jag saknar dig vannen! Se till att ha roligt nu, sa ska vi slass sen nar jag kommer hem! ;)

2009-03-11 @ 05:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0