Karlstad är inställt!!

Det blir ingen resa till Karlstad på Fredag. Först strulade Ticnet idag på morgonen. Sen visade det sig att North Banks inte är så bra på att uppdatera sin hemsida som man kan tro. Det fanns visst inga biljetter helt plötsligt. Så ja, det blir att kolla framför TV:n igen. Men det blir nog bra för oftast äre rätt trevligt sällskap framför TV:n. Emli har ju köpt ny tv också, det är ju ännu bättre :D

Ikväll äre hockey i Kinnarps och vi ska dit. HV71 U20-lag spelar SM-final mot Brynäs, så jag, Green, Ivan, Albin och Bengtsston ska in och heja på vårt HV. Eller ja, inte Ivan han ska hålla på Brynäs. Men så är han gul också.

ELKJ: Du kan gott få undra ett tag tll om vad som händer den 18:e juni ;) För som sagt, jag behöver ju inte dras med en nyfiken Ema, se det som ett straff för att ni drar i väg och lämnar oss här hemma!!!!!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Nä, vad tråkigt men du, det kommer säkert att komma fler chanser! Det ska i alla fall bli så spännade. De psykar mig på jobbet nu och vinner de så ska jag klä kontoret i HV-färger!

2009-03-30 @ 18:25:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Iváno

BRYNÄS IF <3

2009-03-31 @ 07:17:00
Postat av: Jossan

kul att jag inte hade skjuts till den matchen......... ;D

2009-03-31 @ 19:24:43
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0