Jag förstår det inte....

Kan inte förstå hur man orkar följa sport. Jag älskar sport. Då framför allt fotboll, hockey och bandy. Jag vet att förluster hör till sporten men jag kan inte hjälpa att bli så jävla besviken.

HV lyckades förlora idag igen, nu MÅSTE dom vinna imorgon annars är säsongen slut, tyvärr har jag biljetter tills imorgon. Vanligtvis är jag väldigt taggad på att gå på livesport men imorgon vet i fan om det blir så roligt. Jag hoppas ju givetvis att HV ska vinna men jag är samtidigt realist. Det ser inte bra ut.

Martin och jag har beställt IFK-flaggor idag! Blev 10 st ganska stora flaggor som vi hoppas att vi får hem tills på Lördag. Annars får vi helt enkelt leka med dom i Uppsala för jag tror faktiskt att åtminstone ett av mina lag tar sig till final :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: e

Nej,det ser inte alls bra ut tyvärr. Skit också, trodde faktiskt att det skulle bli guld. Vad trevligt med flaggor, sanna fans det där!

2009-03-12 @ 19:15:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0