Jag blev inte besviken!

Nu har jag äntligen fått se den. Många har kallat den årets svenska film. Jag säger årets film ALLA kategorier. Män som hatar Kvinnor är den bästa film jag sett sedan The Dark Knight

Noomi Rapace som Lisbeth Salander är helt klockren, samt han som gör Advokat Nils Bjurman ska ha en eloge för sina skådespelarinsatser.

Jag hade otroligt höga förväntningar på filmen innan jag satte mig i salongen. Jag var inte besviken efteråt iaf!

Enda jag var besviken på var idioten som satt jämte mig och kommenterade allt. Tex: Åhnej vad hemskt!! NEJ GÅ INTE IN DÄR!! Oh nu börjar jag gråta osv osv osv. Du som satt jämte mig i Iron Maiden tröja, GÅ OCH DÖ!

Men inte ens det kunde förstöra denna film! Så har ni inte sett Män som hatar Kvinnor så gör det så fort ni kan.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Jag vet, den är verkligen sinnessjukt bra och sevärd. Love it. Hoppas att du kommer iväg!

2009-03-11 @ 05:25:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: jossan

Jag är helt övertygad om att den är bättre om man har läst boken, det blir aldrig samma känsla annars. Men bra är den!



Förresten så är det fruktansvärt hälsosamt att vara på Skogsvallen, jag lovar!

2009-03-11 @ 08:40:02
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0