It's Sportsday!

Står sport på dagordningen idag också! Iofs så brukar det ju göra det i min lilla värld. Just nu spelar IFK Nässjö sin första semifinal mot Sandviken. I paus så står det 2-2 och det ser lovande ut för Nässjö. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös. Har en ordentlig klump i magen och jag hoppas verkligen dom vinner.

Och om två timmar spelar HV71 mot Timrå i den andra Kvartsfinalen och jag tror faktiskt dom kan vinna idag och kvittera i antalet matcher till 1-1.

Sen ikväll blir det middag hemma hos Familjen Libb. Vilket kan bli mycket trevligt. Dom är trevliga i Familjen Libb, väluppfostrade när det gäller Engelsk fotboll då merparten av familjen håller på Arsenal. MEN vad jag aldrig kan förstå är att dom är AIK'are. Vilket oftast visar sig genom att man får dricka i AIK-glas när man äter! Det är lika hemskt varje gång....

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Säger bara HVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

2009-03-08 @ 00:59:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Glömde ju, ja Wigert är så bra-kan du inte få byta? Hu,fattar att du blev inlagd för det där.

2009-03-08 @ 01:12:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0