Ingen kan slappa som jag....

Har inte varit utanför dörren idag. Har glidit runt i långkalsonger och t-shirt absolut hela dagen. Så skönt har det varit. Jag har blivit kallad diverse saker av min familj idag bara för att jag inte har gjort något. Men man blir samtidigt ganska så seg när man inte gör något. Klockan är 22:15 nu ungefär och jag känner mig helt död, kommer nog somna tidigt ikväll.

Kollar på Beck nu, det är den Japanska Shungamålningen ikväll. Jag trodde inte jag hade sett den men sen slog det mig när jag kollat i en timme att det är ju filmen med den feta tysken.

Imorgon är det sjukgymnastik på schemat igen, har bestämt mig för att köra som fan imorgon så man är sådär riktigt astrött efteråt, det är mitt mål med morgondagen.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Aha, annars hade ju Mallis varit ett säkert kort, billigt, sol och allt man vill ha. MEN Gran C är aldrig fel må jag säga. Man får det man ber om och det finns ngt för alla typ

2009-03-01 @ 22:22:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Ilband så spelar det liksom ingen roll vart, bara att man kommer iväg. Fattar att du vill iväg.

2009-03-01 @ 23:01:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Eftersom proverna har rasat totalt och Enbrel fungerar bäst med MTX...sedan har röntgenplåtarna visat påverkan på brosket också...



ja, ibland behöver man inte åka så långt.

2009-03-02 @ 06:34:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0