Idag bits jag.

Dom här jävla tabletterna går mig på nerverna. Dom har totalt berövat mig på min sömn. Det går bara inte att sova. Inatt/tidig morgon så somnade jag någon gång efter 6 på morgonen men jag lyckades bara sova i 4 timmar. Fan jag blir galen. Jag är ju trött.

Blir det inte bättre så måste jag ringa sjukhuset så jag får sluta ta dom för jag håller ta mig fan på att bli galen. Man kan ju lugnt påstå att jag inte är särskilt pigg idag. Har en sån go huvudvärk av skiten med! Det är en sån dag när man är trött på hela jävla skiten och jag vill bara fly undan.  Ge mig en weekend i London nu eller fan, jag hade t o m åkt till Rom. Då ska det tilläggas att jag HATAR Rom.

Så egenkär som jag är (har fått det förklarat för mig) så tycker jag att jag ska få komma härifrån om så bara för ett litet tag. Nåja kommer ju till Uppsala på Lördag. Bussresan är ordnad, vi ska åka med IFK's ungdomslag. Känns väl okej att åka buss, jag hade iofs hellre åkt bil. Så man får in den äkta roadtrip känslan! Men nu blir det buss och det är okej det med. Lika bra att skriva så, finns väl en risk att man trampar ngn på tårna annars.

Helvete idag är jag SUR!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Martin

Är det mig du tänkte trampa på eller? JAg tycker buss blir perfekt, du sover ju ändå alltid på hemvägen ;-)

2009-03-16 @ 16:44:02
Postat av: e

Man får sura, sura på och längta till resan. Hur går det med njurarna btw?

2009-03-16 @ 20:46:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0