Hur ska man göra?

Jag är lite i valet o kvalet nu. Jag vill jätte gärna skaffa en hund. Sen vill jag inte bara slänga mig in i det och köpa första bästa. Jag vill verkligen vara säker på att jag är redo för att äga en hund. Är jag redo? Jag har faktiskt ingen aning.

Det är ju så att jag vill plugga i höst. Kommer jag in i Jönköping är det inga problem, då går det att lösa med lite hjälp av Morsan o Farsan. Att Farsan kan ta med den till jobbet är ju ett plus. Hade jag vetat idag att jag kommer in i Jönköping då hade jag nog inte tvekat. Det är ju det om man måste flytta till en annan stad. Annars är tiden att skaffa en hund helt rätt för jag har ju hur mycket fritid som helst, fritid som jag kunde använda till att uppfostra en liten vovve :)

Hade som sagt varit otroligt mysigt med sällskap. Men det är ett jäkla stort steg, så jag får nog ta en riktigt ordentlig funderare på det här!

Ska klura lite nu och kolla TV. Måste även ladda för att ringa doktorn imorgon, har lite problem med medicinen jag tar.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska det gå med sjukan då? ibland skriver du ju att du inte kan komma ur sängen. Tänk över det där riktigt ordentligt innan du gör det. Att han hund är ett stort steg.

Ett litet tips från mig bara :)

/X

2009-03-18 @ 10:24:00
Postat av: x

hur ska det gå med sjukan då? ibland skriver du ju att du inte kan komma ur sängen. Tänk över det där riktigt ordentligt innan du gör det. Att han hund är ett stort steg.

Ett litet tips från mig bara :)

/X

2009-03-18 @ 10:24:16
Postat av: sudii

jag kan va hundvakt :D iaf så länge den är liten!

2009-03-18 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0