Hockeykväll!

Ikväll blir det att hälsa på Emli. Hon ska bjuda på lite hockey med våfflor! Det ni, hon är snäll hon :) Jag menar våfflor på våffeldagen tackar man ju inte nej till. Ska bli kul att titta på hockey med henne, var riktigt länge sen vi sågs. Ska reta henne lite för hennes smärtgräns också :D

Ska ju även till tatueraren med Lillebror. Han har ju tid nästa vecka så han ska kolla på olika teckensnitt. Jag ska kolla på lite priser och tider med har jag tänkt. Är riktigt sugen på att tatuera in laget i mitt hjärta på armen, nämligen Arsenal. Har hittat en riktigt schysst gammal logga som jag vill ha. Frågan är bara om den inte blir för krånglig att göra. Samt om alla detaljer ska med så kommer den att vara enorm. Jaja, vi får se vad han säger.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Ajajajaj, ONT! Tank tva ganger innan du gor det babe, haha. Och at lite vafflor at mig ocksa. Eller nej forresten, at MANGA vafflor at mig ocksa :) Saknar dig! Krama Emli fran mig, sa for hon krama dig, eh... Du fattar vad jag menar. Heja HV (for jag antar att det ar dem ni ska titta pa?) PUSS

2009-03-25 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0