Härligt Hååve!

HV lyckades spöa Timrå idag. Det var jävligt roligt att se den uppblåsta 08:an Challe Berglund stå och klaga på domarna och alla andra undanflykter han kunde komma på. Bara att inse Challe. HV VAR BÄTTRE :D hahahaha!

Nu sitter jag och kollar på Linköping-Skellefteå. Den håller fortfarande på, dom är på väg in i den 6:e perioden just nu. Hoppas att Skellefteå drar det längsta strået tillslut.

Har fått en liten uppenbarelse ikväll. Jag tror jag ska bli hundägare! Har alltid velat ha en hund och jag tror jag börjar bli tillräckligt vuxen för att kunna ta hand om en vovsing :) Så ska kolla på Labradorer, har alltid velat ha en labrador.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0