Funderar och funderar och funderar.

Sitter och klurar på det där med att skaffa en hund. Fick en vettig kommentar idag av en person som kallar sig X. Hur gör jag om jag blir  sjuk? När jag får så ont att jag inte kan kliva upp och gå ut med hunden tex. Det är mycket att tänka på just nu. Det verkar som om jag kommer få vänta med mitt hundköp åtminstone tills jag vet vilken skola jag hamnar på. För skulle det bli så att jag inte kommer in i Jkpg då kan jag nog glömma att köpa hund. Sen frågan är ju om jag kan ge den all uppmärksamhet den behöver även i höst när jag måste gå till skolan. Det är tveksam alltså, då är det inte rättvist mot hunden att sitta ensam hela dagarna.

Jag vill ju gärna ha en hund, men det kanske inte är rätt läge i livet? Hmn, det är inte lätt alltså. Men just nu lutar det åt att det blir uppskjutet på obestämd tid.

Det är helt enkelt inte rätt läge.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Josefine

OM du hamnar i Umeå ställer jag lätt upp och hjälper till med vovven. :)

2009-03-18 @ 16:42:29
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0