Flashback hos pillertrillaren!

Det slog mig nu när jag stod och tog fram mina tabletter för natten. Alltså tabletter som jag behöver för att fungera, förr kunde jag klara mig på en alvedon då och då. Men nu måste jag ta 5 olika tabletter varje kväll OCH 4 tabletter varje morgon.

Då är ju frågan? Har jag blivit så mycket sämre på sistone? Eller vad är det som händer?

Svårt att veta egentligen. Visst jar har haft längre och djupare svackor på sistone men samtidigt dom har ju funnits där innan också.

Fan otäckt hur mycket tabletter och vilka doser dom lurar i mig. Tänkte igår kväll att jag skiter i tabletterna för att se vad som händer. Jag mådde ju inte så bra på natten iaf, kunde inte sova och kallsvettades som fan. Det är ju iofs lite abstinens. Men samtidigt så har hela den här dagen varit förstörd också. Då kanske det är värt att ta tabletter tills man inte orkar att kolla på små vita kapslar mer?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0