Ett år med blogg!

Kan ni tänka er så fort ett år går!? Idag för ett år sedan var ungefär som denna dag fast med mycket mer smärtor. Jag kände mig jävligt deppig, ensam och allmänt nere eftersom jag både hade ont och hade en chef som hetsade på mig att komma tillbaka till mitt dåvarande jobb. Jag har lite svårt att prata med folk om saker som är jobbigt. Så svaret blev att börja blogga!

Nu nästan 800 inlägg senare så sitter jag fortfarande hemma och har ont. Men bloggen har nog faktiskt hjälpt mig en hel del. Tack vare den har jag nog lyckats undvika att bli totalt jävla galen här hemma.

Iofs har bloggen inte bara varit en dans på rosor. Jag har lyckats förolämpa folk, en hel del faktiskt! Jag har lyckats bli av med mitt jobb pga den. Men jag är nog lite blogg-beroende faktiskt ;P

Hur firar man då att fiddelino.blogg.se fyller ett år? JO med en stor kopp kaffe och Hem till gården :D Vad trodde ni? ;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sudi

man kan få skrumplever av för mycket kaffe!

2009-03-11 @ 13:34:47
Postat av: japanesen

grattis på ettårs-dagen!

2009-03-12 @ 02:40:37
Postat av: Mattin

Grattis på födelsedagen Fiddelino. Hälsa till Fredrik också.

2009-03-13 @ 07:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0