Du är en sån fin kompis!

Mina sömnproblem blir bara värre och värre. Jag måste fan ta tag i det här på något sätt, frågan är bara hur?

Har legat och vridit och vänt i sängen nu i tre timmar så då gav jag upp och gick ner o la mig i soffan, jag måste verkligen försöka sova ngn timme nu för jag ska upp klockan 9 och beställa biljetter till hockeyfinalerna, jag kommer vara lagom pigg då.

Tankarna snurrar en del när man ligger och inte kan sova också vilket i mitt fall inte är bra. Det är massa skit som far runt, viktiga och oviktiga saker. Nåja allt man funderar på ordnar sig nog tillslut. Men vissa saker kan ju göra en hel deppig. 
 

Ivan och jag hade en liten diskussion innan över msn. Hur kommer det sig att tjejer alltid faller för sånna jävla skitstövlar? Och snälla killar som Ivan och jag, vi antar här att jag är snäll. Jag vet att massa med folk kommer protestera över det. Så ni behöver inte kommentera min godhet. Vi säger att vi pratar om Ivan istället, för han är snällheten själv, skulle nog knappast kunna slå ihjäl en fluga utan att må dåligt över det.

Låt säga att man träffar en tjej som man tycker om, man umgås rätt mycket och så kommer den klassiska, du är en sån fin kompis!?!?! WTF vad är det om? Varenda gång liksom, både Ivan och jag har det här problemet. Varenda gång så blir man degraderad till den fina kompisen. Är det bara för att vi är snälla och inte behandlar dom som skit så tror dom att det är fritt fram att behandla oss hur som helst? Menar inte att det är dåligt att ha tjejkompisar! Det är bara bra att kunna ha en relation med någon av det motsatta könet som inte är sexuell. Men va fan, nån gång borde man väl lyckas träffa någon som vill vara mer än kompis?

Säger som Ivan sa innan, jag har skaffat min sista tjejkompis ;P  haha!

Nu ska jag försöka sova lite efter att ha lättat hjärtat här. Vet inte hur bra texten blev för jag är rätt upp-pumpad på piller, har börjat få jävligt ont i ryggen igen nämligen!

Så godnatt på Er

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Iváno

Våran tid kommer!!

2009-03-31 @ 07:18:32
Postat av: Jakob

Det problemet hade jag med innan, sen slutade jag också med tjejkompisar! Nu har jag inga vänner längre!!!

2009-04-07 @ 01:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0