Det handlar bara om mig, vem annars?

Jag ska skaffa mitt egna hem till gården! För bara 209 miljoner kan jag få en egen by på den engelska landsbygden! Det är byn Linkenholt i Hampshire som är tillsalu. Vad får man då för 209 miljoner? Jo, 22 stugor, kricketklubb en smed och några butiker! :) Köper jag byn kommer jag ju givetvis att byta namn på den till Emmerdale, puben i byn till Woolpack osv osv :P

Pengarna från försäljningen ska tydligen gå till välgörenhet enligt aftonbladet. Byborna var också oroliga över försäljningen ifall det skulle komma någon och inte sköta byn. Men jag lovar byborna dyrt och heligt att jag ska sköta byn i samma anda som tidigare! Så snälla ngn, ge mig 209 miljoner till mitt egna Hem till gården!

För som Linda sa innan, det handlar bara om Fidde. HELA TIDEN!!!!!!!! Så fuck alla andra, när jag fått min egna by ska jag bli kung där och styra och ställa. Och alla ska tillbe mig.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0