Dagen efter!

Jag är seg idag, lider av ngn slags baksmälla från gårdagen och jag har knappt lämnat sängen idag. Enda gången jag gjorde det så var det för att åka in till stan för att ta emot IFK Nässjö på torget i Nässjö. Vi kom dit ungefär en halvtimme innan programmet skulle börja vid klockan 17. Ett tag var jag riktigt orolig för att det bara skulle bli ett par stycken på stan. Men sakta sakta började torget fyllas på och när klockan slog 17 var det väldigt mycket folk för att vara i lilla Nässjö och när vi pratar dambandy! :)

Roligast var ju helt klart att se Sudden stå där också :) Även om hon inte spelat så mycket denna säsongen tillhör hon ändå A-laget och hon har minst ett halvt sm-guld :) Men jag är tvärsäker på att när nästa guld delas ut så är Sudd med fullt ut :D

Vi fick lite svinn på våra flaggor med efter finalen. Vi hade 10 flaggor när vi åkte upp till Uppsala, när vi åkte hem hade vi 9 :P Vi har sett flaggan på olika bilder och på TV. Men den har inte dykt upp. Sist den sågs så var den med Pappa Elardt :P Jag tvivlar att vi kommer få se den igen :) haha!
Nu blir det sängen :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0