Äntligen!

Äntligen känns det att det är slutspel. Det tog tid innan jag kände av ngn slutspels känsla! Men nu känns det lite i magen. Man är lite orolig för att det ska gå käpprätt åt helvete direkt, men samtidigt den där lilla känslan av hopp att det kanske kan bli ett andra SM-guld till Jkpg. Jag hoppas och tror att det ska gå vägen!

Samtidigt är jag glad över att Djurgården missade slutspel igen! HA HA HA HA. För fyfan vad jag hatar Djurgården. Helst skulle Linköping missat slutspel med, helst åkt ur Elitserien, men verkligheten är ju långt ifrån perfekt.

Så ikväll bänkar jag mig framför Canal + för att kolla på Timrå-HV71, ska man ge sig på att tippa denna omgången? Jag tror på vinst för HV71, Luleå, Brynäs och Linköping. För snälla snälla Brynäs vinn över Färjestad!!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

du kan inte poängtera nog hur mycket du hatar djurgården?...........

2009-03-05 @ 21:09:43
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: japanesen

nu har jag fått iordning på datorn tillräckligt mycket för att försvara mitt kära djurgården. Vi har bara en liten svacka! Så det så!!! Om jag kunde skulle jag skicka alla hemska virus till dig dig djurgårdshatare :P

2009-03-07 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0