Woho!

Det var INGEN körtelfeber! Fattar ni hur skönt det var att det inte var det?! :D Jag är i extas. Trots att jag fortfarande inte kan svälja, trots att jag fortfarande har feber så är jag glad över att det inte är just körtelfeber!

Det är så sjukt skönt att det inte var det så jag kan gärna ligga i soffan i helgen för att vila upp mig. För jag blev beordrad sängläge ett par dagar och dricka mycket. Då försökte jag förklara att det går inte att dricka för vätskan vill inte ner i halsen. Men det var tydligen inte viktigt för det lyssnade hon inte på. Fick inte ens träffa en doktor utan kom till en sköterska. Visserligen jättetrevlig men ändå, man tycker ju man kunde fått träffa en läkare?

Nåja idag ska jag inte klaga mer för jag är bara glad att det inte var värre :) I Eftermiddag är det besök hos tatueraren för att kolla på motivet jag ska göra nästa vecka. NICE :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0