Vilken match!!!!!

Idag har jag nog bevittnat en av dom bästa fotbollsmatcher i mitt korta liv. Den här matchen är lika högt rankad som VM-Finalen 98 och Champions League finalen 2005. Det här var helt otroligt. England var redan vidare i paus. Jag var bombsäker på att det var kört. För ärligt talat? Har man någonsin sett Sverige hämta upp ett 3-0 underläge? Men herre jävlar när Ola Toivonen stänkte in 2-3 och det helt plötsligt var match igen. Har aldrig varit så stolt över ett svenskt-landslag.

Jag vet att jag skrev att jag håller England nästan lika högt som Sverige och det står jag fast vid. Men måste säga att det hade varit riktigt roligt om Sverige gått till final. Men nu blir det England-Tyskland och på Söndag drar jag på mig den engelska landslagströjan :) För då ska Theo och Kieran visa hur man lirar boll :D

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var Toivonen som gjorde 2-1 på frispark :) berg gjorde ettan och trean!

2009-06-27 @ 03:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0