Victoria Concordia Crescit

Tjoho bloggen! Blev inte mycket bloggande igår. Jag vet inte vad dagen tog vägen igår. Eller jo, en hel del powernapande, häng med plutt-alice och lite frisör. Sen var klockan typ 18 och bestämde mig för att powernapa lite till.

Men det blev inte så länge eftersom jag, Jossan och Bobo drog på bio igår kväll också. Det blev Änglar och Demoner som valet föll på. Har ni inte sett den så gör det. Riktigt bra film faktiskt! Gillar alla dessa konspirationsteorier som Dan Brown skriver om. ME LIKE så att säga. Dessutom gjorde det ju inget att alla stora ställen dom var på i filmen har man sett IRL, det var rätt roligt :)

Nu är det bara 4 timmar kvar sen sitter jag hos tatuerar-tobbe och han ristar in mitt kära Arsenal på min arm. NICE :)

Sen efter det ska nog jag och Emma ut och stångas med alla andra midsommar-shoppande dårar. Mindre nice ;P

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0