Vet du vem Jamie Oliver är? eh, en flodhäst?

Har tagit det jäkligt lugnt idag också. Med rädsla för att bli sjuk igen till midsommar så tänker jag inte lämna soffan förrän jag känner mig på topp. Halsen börjar ge med sig nu och det går sakta men säkert att äta igen vilket är fruktat skönt :)

Så ligger jag i soffan imorgon också så tror jag att jag är på G till Midsommar, ryktas att det är grillning här i Anneberg då. Hoppas bara det dyker upp ngn :)

Lirat GH med Martin ikväll. Han ställde upp och underhöll en stackars sjukling. Mamma tackade honom med att bjuda på mat. Antar att Mamma och Pappa är rätt trötta på mig nu när jag suttit hemma hela tiden och tjötat hål i huvudet på dom, så det var nog tur att Martin kom så jag kunde tjöta på honom istället.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0