Vad ska man ha pencillin till om det inte fungerar?

Har tagit pencillin i lite över en vecka nu. Först försvann det onda i halsen men nu sen två dagar så har jag svinont i halsen igen. Frågan är ju vad man ska göra då? Vänta och se om det går över? Eller ska man ringa vårdcentralen och kolla. Men man kan ju undra varför inte pencillinet hjälper? Äh, aldrig får man vara riktigt glad.

Inatt så spelar Detroit-Pittsburgh final i Stanley-Cup. Vi ska försöka titta ikväll eftersom om Detroit vinner så är dom mästare. Med vi så menar jag Ivan och Jocke Gustavsson. Ska bli intressant och se om vi håller oss vakna hela matchen för jag har en känsla av att den börjar klockan 02 vilket är ganska sent. Nåja, har vi bara sällskap och massa socker så ska det nog gå vägen :)

Funderar på om jag ska lira lite Guitar hero metallica, men det är inte lika roligt att spela ensam :P Får vänta tills folk har slutat jobba och sen bjuda hit ngn.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0