Stefan Schwarz har kissat på sig!

Har tillbringat kvällen med Anton, Bobo och Evve hemma hos Anton. Först kollade vi på landskampen som var riktigt sevärd faktiskt. Tänk om det riktiga landslaget spelade så :)

Givetvis när Anton och jag träffas tjötas det en hel del, men extra roligt var det faktiskt att tjöta med Evve ikväll med. Hon är rolig hon :) Bobo gick hem tidigt för att han skulle upp och jobba. Men jag stannade kvar ett bra tag och vi kollade på Green Street Hooligans. Men jag orkade faktiskt inte kolla klart på hela. Har precis landat med Karin och satt mig för att varva ner efter en riktigt härlig kväll. Vilket dom oftast blir i deras sällskap. Så Anton läser du det här nu så ta inte åt dig. Det är mest Evve's förtjänst ;)

Imorgon ska jag faktiskt till min gamla arbetsplats för att fika med Hans, han är nog nästan den enda som jag fortfarande gillar på det där jävla stället. Ska bli kul att gå dit och ignorera folk.

Godnatt på er!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0