Saken e biff! Annebergs GIF

Ikväll har jag, Emli och Ema varit uppe på Vallen och tittat på AGIF. Dom mötte Gränna idag och lyckades faktiskt få till ett oavgjort resultat. Iváano spelade väl okej tycker jag men inte mer idag. Han kan mycket bättre och det vet han om också :)

Kul att träffa Ema och Emli igen, Emli har jag nog inte sett på över en månad och Ema har jag inte sett sen folk tog studenten. Det var faktiskt kul att se båda, trots att Ema hade nyheter som jag inte riktigt tyckte var så roliga. Men det har ju inte jag med att göra så jag slutar där.

Imorrn äre frisören som gäller. Ska ta och klippa och färga lite igen. Hör o häpna nu, jag tror jag ska försöka bli blondin igen faktiskt. Då syns det inte så mycket att jag tappar så mycket hår :P man måste vara smart :D

Förresten, någon som vet vad man kan hitta på i Karlskrona?! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0