Ovärt.

Efter två timmar på granvalla så har jag tappat all känsel som någonsin funnits i min sk kropp. Anneberg vann över Forserum men det var fan inget skönspel. Måste säga dock att Ivan spelade riktigt bra! Utan tvekan en av matchens bästa spelare. Forserum ställde upp med ett riktigt bonnalag där dom flesta spelade ganska opolerat och fult. Resulterade i en skada på Patrik Jonsson som vid första titten såg ut som en armfraktur. Så krya på dig herr Jonsson!

Tröstköpte Guitarr Hero Metallica idag. Gillar att spendera pengar när jag e lite deppig. Visade sig vara värt varenda öre. Martin och jag spelade i ett par timmar och det var riktigt roligt, särskilt trummorna.

Äh, har fan inget vettigt att skriva så jag skiter i det just nu!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0