Ni hittar mig i soffan

Blev ingen medicin för mig idag. Eller jo, pencillin blev det för jag hade tydligen halsfluss. Jävla typiskt när det är en sån skööön vecka som det är nu med bal och student. Men jag tror jag kommer vara frisk nog att kolla på balen imorgon och leka på studenten på Fredag.

Efter att jag och Ema glidit på stan och jag fixat Fillans studentpresent så drog vi hem och fikade. Vi fick fint skådespel utanför fönstret genom ett sjukt åskväder. Lyckades få tag på Fillan så vi kunde lämna presenten! Verkade som om hon blev glad faktiskt vilket är roligt. Jag älskar att ge presenter!

Just nu håller Sudd på att tjöta hål på mig genom msn. Hon vill ha hjälp med ngt arbete i engelskan. Så läser du det här sudd, TJÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA!!!! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0