Nej Ivan! Du är inte unik, det finns 1,2 miljarder som ser ut som du!

Vilken midsommar det blev, god mat, härligt sällskap och lite go dricka! Jag är helnöjd måste jag säga. Kvällen började med att jag och Emma åkte ut i skogen för att leta blommor som hon kunde göra midsommarkransar. Nu blev det bara en midsommarkrans trots alla blommor vi plockade så räckte det bara till en. Så Emma partajade i en riktigt snygg krans, hon har många olika talanger :)

Sen väckte vi Ivan som somnat i soffan som vanligt. Martin tog tag i grillandet och tillslt blev det kääääk. Vi käkade kyckling och potatissallad. Emma hade gjort egen potatissallad men den vågade jag inte mig på för det såg faktiskt ut som en spya ;) hahaha!

Blev även lite kubb-spelande och TP så klart. Som vanligt så spöade vi killar tjejerna. Det var liksom inget tvivel om vem som var smartast :D

Folk började dra sig hemåt vid ett tiden vilket var rätt lagom för vid typ 10 över ett så sov jag :D

Johan fick avsluta kvällen tidigt pga sjukdom, så jag tänkte jag sänder en liten krya-på-dig hälsning till honom!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ivan Lindholm

fan trodde du hade glömt det där...

2009-06-20 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0