My lifestyle determines my deathstyle

I och med att jag har massa virus i kroppen så sätter det sig på mina leder också. Så ni kan ju tänka er hur det är idag, jag går som en gammalgammalgammal gubbe som rymt från ett ålderdomshem ungefär. Kom inte ur sängen förrän halv 12 när jag hade pumpat mig full med värktabletter, vilka inte går ner så lätt just nu pga halsen. Det är helt enkelt bara åt helvete allt. Vilket gör mig hyfsat deprimerad.

Frågan är ju när jag ska få leva? Jag vill inte vara sjuk hela tiden, jag vill träffa folk och känna mig normal nån jävla gång. Martin kom iofs förbi idag och drack lite kaffe och så körde vi lite Metallica GH vilket var jävligt trevligt.

Men jag e fortfarande jävligt nere :( Vill bara få må bra och vara glad.

på återhörande

fiddelino


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0