Du gamla du fria

Det blev sent igår. Var nog hemma runt 4 efter att ha kört på en nykter student och en väldigt onykter student. Men skoj var det och värt att åka till stan mitt inatten:P Hade gärna varit med inne på hotellet ett par timmar igår. Men men, den tiden är förbi kan knappt fatta vart tiden tar vägen. Kollade ett år tillbaka på bloggen vad jag skrev då. Roligt att ha ett arkiv och se vart i livet man var då. Men jag slutade läsa rätt snabbt eftersom det var så jävla pinsamt att se. Just eftersom att Maj, juni, juli, augusti förra året var lite vad ska man säga? Konstiga? Ja så säger vi. Nåja det är historia så det lämnar vi nu.

Ikväll blir det fotboll i missionskyrkans källare. Sverige-Danmark. Jag tror och hoppas att Sverige vinner. Så är det någon mer som är sugen på att kolla fotboll med oss så hör av er vettja, alltid trevligt med fler folk :)

Skit också, jag hade ett jättebra inlägg på G här nu. Men precis när jag loggade in så bara försvann det. Ah det är som vanligt med andra ord. Det blev bara lite ordbajsande med andra ord.


på återhörande


fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Du är dum.

2009-06-06 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0