Lite bilder från London!

Gav upp mina försök att hitta laddaren till kameran. Så jag köpte en laddare! Så nu kan jag visa lite bilder från vår resa till London.


Emirates Stadium. Arsenal Youth-Liverpool Youth!



Lillebror utanför ett stekhett Emirates!



Lite mer fotboll. För det är ju helt enkelt den jag är :)



Gatan där Leyton Orient har sin arena




När vi tröttnat på fotboll blev det lite vaxdockor! Ser ni likheten?



Hängde lite med Churchill. Han snackade mest skit om Roosvellt och Hitler. Sista kanske vare befogat vad vet jag?



Hitler stod mest och såg arg ut. Jävla fjolla!

Har lite fler bilder men dom orkar jag inte lägga upp. Sen avled kameran efter en dag så det fick bli att blanda mobilkamera med en engångskamera!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0