Jag tror jag önskade, att du var nära!

Albin och jag tog en sväng runt Anneberg nu inatt. Det var riktigt härligt att gå och bara höra ingenting! För det var verkligen tyst och stilla i Anneberg. Ja så är det alltid på nätterna vilket jag tycker är riktigt fint. Börjar inse mer och mer att jag är en lant-människa. Jag trivs helt enkelt inte i en storstad.

Var skönt att träffa Albin med och bara tjöta skit, inget djupt utan man fick glömma bekymmer som jävlats med mig på slutet.

Har precis satt mig för att koppla av lite. Tittar på CSI Miami, vilket jag tycker är den bästa av CSI programmen.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

Neeeej, NCIS är bäst! :P

2009-06-23 @ 05:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0