If i ever leave this world alive...

Lika illa idag. Lika förbannad idag (läs trött) Idag går det inte heller att böja på benen. Funderar på hur i helvete jag ska kunna köra bil till stan men det är ett senare problem. Just nu sitter jag och njuter av kaffe och hem till gården. Ska snart  halta in i duschen för att senare ta mig till stan för lite böjning och töjning hos Elit-Göran!

Läste mina första inlägg igår, på något sätt märks det att bloggen har blivit sämre och sämre. Frågan är om man ska ta en paus? Eller vad ska man göra för att få inläggen lite mer intressanta? För just nu känner jag att det är mest samma skit hela tiden jag vet inte vad ni tycker som läser men bloggen kanske är på väg att dö? Hmn, får ta och fundera noga på det här.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0