Hotter than hell

Karin hade ett breakdown idag som hette duga. Bilen började jävlas ordentligt och tillslut kokade hon utanför mormors hus. Pappa kunde dock inte hitta någon förklaring till det men förbjöd mig att åka i den till gbg på onsdag. Så jag var ju tvungen att fjäska till mig en annan bil av mamma. Så imorgon ska jag köra lillebror till Öland. Han ska vara där ett par ggr med en tjej-kompis.

Hade hoppats på att få med ngn i bilen men Martin har inte svarat än och det brukar betyda nej, typiskt. Hade varit skönt med sällskap.

Klockan närmar sig halv ett nu och jag har inte somnat än. Det är nämligen sisådär 50 grader i mitt rum. Värsta är ju dock att jag ska upp vid halv 8 imorgonbitti för att åka till läkaren. Är tydligen frisk nog för att få mer medicin nu. Yeah right. jävla sopor är dom.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0