Hårt slag för hårgelé-tillverkarna?

Som nog dom flesta av er vet så har Christiano Ronaldo skrivit på för Real Madrid. Vilket gör mig och resten av alla fotbollsfans glada eftersom man slipper honom i Premier League. Han passar bra i en filmningsliga som La Liga.

Men jag kan tänka mig en del av England som inte firar. Det måste vara alla som tillverkar och säljer hårgelé! Ärligt talat. Killen kletar ju i minst en 10 liter hårgelé i huvudet varje dag. Nu när det är dåliga tider för världsekonomin så kan jag tänka mig att många som tillverkar det runt Manchester området går i konkurs.

Så jag tycker att Manchester United ska dela med sig av den miljard dom fick för Ronaldo till hårgelé-tillverkarna runt Manchester.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

hi hi, du är ju rolig. Fick mig att skratta i alla fall... hårgele. Tja, fotbollsspelare ska väl vara bra till nåt :P

2009-06-13 @ 02:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0