Goer kväller:)

Har suttit hos Martin X antal timmar nu och tjötat, kollat fotboll och givetvis spelat Guitar Hero Metallica. Martin föll också för frestelsen och köpte det idag. Det är grymt roligt faktiskt.

Först var det fotbollen man kollade på England spelade skit dåligt men lyckades vinna mot Finland. Dom två jag kollade mest på som spelar i Arsenal tillvardags gjorde väl båda två en rätt okej match :)

Sen när den var klar så spelades det kopiösa mängder Guitar Hero. Ja just det, jag glömde ju. Emma ringde någonstans under fotbollen och tjötade, hon hade gått vilse i Hultsfred eller var det Värnamo? :P

Vet ni vad!? Nu är det bara sisådär 3 dagar kvar tills tatueringen ska bli av. Är faktiskt inte så nervös än men det hinner nog komma. Anton och Johan ska med för att se mig plågas, vilket kan bli spännande. Har sagt att dom får inte skratta ifall jag börjar lipa :P

Nu ska jag dra i mig lite goa piller och spela lite FM. Det får mig altid på bra humör :) inte för att jag är på dåligt humör, men det kan alltid bli bättre :D

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0