Glad Midsommar!

Vaknade idag och trodde hela världen hade ramlat över min rygg under natten. Det gjorde helt enkelt jävligt ont. Så det var bara att sänka två tabletter och somna om en timme. Min kära mor tar till största delen hand om städningen idag med. Hon är snäll min mamma :) Ska sanningen fram hade jag inte kunnat städa idag. Men det är ett annat problem som jag tänker ta en annan dag för idag är det ju midsommar :)

Om ett par timmar är huset fullt med folk vilket ska bli mycket trevligt. Jag planerar att ta det ganska lugnt ikväll ändå. Det är ju trots allt en dag imorgon också! Emma kommer ut hit vid tre tiden och vi ska tydligen göra midsommar-kransar och dylikt!

Iváano kommer nog vid ett tror jag och jag ska utmana honom i NFL. Eftersom ingen av oss kan det jävla spelet så ska jag se till att spöa upp den lille gulingen ordentligt!!

Nu ropar pappa nerifrån så jag ska nog inte sitta här mer nu!

Glad midsommar på er alla som tar er tid att läsa min sk blogg :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0